niedziela, 21 lutego 2016

Lakier hybrydowy Nails One Monofaza- test

Bryy:)
Chciałabym Was zaprosić na moją opinię dotyczącą lakieru hybrydowego Nails One, który zakupiłam 12.02.2016 i prezentuję się tak...





 - korciło mnie już od dłuższego czasu aby sprawdzić jak sobie radzi lakier "światłoutwardzalny" bez konieczności użycia bazy i topu...
Do rzeczy :) 
pierwsze malowanie oczywiście tego samego dnia co zakup. Jeśli chodzi o buteleczkę, pędzelek itd to wszystko w najlepszym porządku butelka praktyczna poręczna, pędzelek nie za gruby nie za chudy, taki w sam raz :) przyjemnie się malowało. Co do krycia... dwie warstwy kryją już bardzo ładnie (oczywiście każda warstwa utwardzana w lampie) lakier o odpowiedniej gęstości , skórek nie zalewa ale i glut się nie robi:) efekty poniżej:)



Moje wrażenia ? Czy lubię?
NIE WIEM!!!;)
Ja przy tradycyjnym manicure hybrydowym, gdzie używamy bazy i topu uwielbiam efekt twardych paznokci<3 a tu ...dupa nie ma tego, paznokcie są jakby pomalowane zwykłym lakierem, dosyć miękkie a co za tym idzie przynajmniej w moim przypadku podatne na uszkodzenia. Lubię efekt albo totalnego błysku albo totalnego matu na paznokciach i tu drugi minus, lakier niestety się rysuje co sprawia że nie jest to wykończenie ( po niedługim czasie) ani matowe ani błyszczące blee:(. 
Poza ww minusami trwałość lakieru oceniam raczej dobrze. Biorąc pod uwagę fakt, że w domu do sprzątania i prac domowych rękawiczek nie używam;) w pracy mam do czynienia z kartonami klimatyzacją i kurzem zrobiło się tylko jedno małe kuku( odprysk) na palcu wskazującym, ale zaznaczam zrobiłam przez ten tydzień serio survival dla paznokci- i uważam, że monofaza dała radę.
Poniżej kilka fotek paznokci z dzisiejszego poranka. Aaaa chciałąm jeszcze dodać że zmywanie lakieru bez problemu standardowo acetonem i wacikami i do klipsa;) albo folii:) płytka nie uszkodzona pozostałości ( niewielkie) bez problemu delikatnie polerką zeszły. A teraz czas na odpoczynek pazurków lakiery zmyte, paznokcie obcięte na krótko naolejowane i pomalowane odżywką, dam im tydzień na odpoczynek po hybrydach bez przerwy od września:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz