wtorek, 9 lutego 2016

Real Techniques - Powder Brush czy chińska podróbka???

Witam:)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić porównanie dwóch pędzli "puchaczy" do pudru a mianowicie jak w tytule popularnego bardzo pędzla Real Techniques i jego chińskiej podróbki za paręnaście złotych z ebaya:)


Powiem szczerze, że dopóki nie dostałam na Gwiazdkę oryginalnego pędzla Real Techniques (dziękuje:*) to ta podróbka służyła mi jakiś rok chyba. Podróbka całkiem przyzwoita-  bardzo mięciutki pędzel całkiem solidnie wykonany , nie traci włosia podczas używania ani podczas mycia, stosunkowo duży i bardzo przyjemny w użyciu.[to ten różowy;)]

Jeśli chodzi o oryginalny pędzel ... pokochałam od pierwszego użycia, podróbka była bardzo fajna w użyciu ale oryginalny RT jest po prostu bajeczny w porównaniu z różowym wszystko bardziej...bardziej miękki, lepiej wykonany, przyjemny same achy :)
Patrząc od góry na oba pędzle widać że w przekroju są inne RT bardziej okrągły, podróbka owalna.

Dodatkowo kolor włosia i długość odrobinę inne.


RT jest bardziej puchaty, ale mniej zbity przez co bardziej miękki:)
Poniżej jeszcze kilka fotek obu pędzli w porównaniu z popularnymi pędzlami marki HAKURO 
H50s i H54


Reasumując oba pędzle Real Techniques jak i również chiński odpowiednik są warte zakupu!!!
Jeśli ktoś może sobie pozwolić na oryginalny pędzel to z całego serca polecam bo jest rewelacyjny! Natomiast jeśli komuś szkoda kasy wcale nie małej zresztą to jak najbardziej myślę sprawdzi się troszkę mniej "luskusowy" odpowiednik :) oba przyjemne i  co najważniejsze dobrze wykonują swoją pracę a mianowicie rozprowadzają puder na twarzy. 
Pozdrawiam:)


3 komentarze:

  1. O to mam chyba ten sam pędzel kupiony za 15 zł w chińskim sklepie :) i tak samo jak Tobie spisuję mi się całkiem nieźle i bardzo go lubię :). Tylko że nie miałam oryginalnych RT więc nie mam porównania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh i dziękuję za udział w linkowym party :) i zapraszam ponownie w kolejny piątek :)

      Usuń
    2. ależ nie ma za co :) również dziękuję za odwiedziny na moim raczkującym blogu :) i na pewno odwiedzę Cię ponownie :)
      Pozdrawiam

      Usuń