piątek, 10 czerwca 2016

Hybrydy Cosmetics Zone- pierwsze wrażenie

Witajcie,
dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moim pierwszym wrażeniem na temat hybryd firmy Cosmetics Zone.

Do tej pory używałam tylko Semilaków, ale ściąganie tych hybryd było co najmniej uciążliwe...
podobno z CZ nie ma tego problemu. Czytałam opinie, że top z CZ ma mniejszy połysk od Semilaka - szczerze , nie zaobserwowałam takiego zjawiska na oko połysk taki sam, zobaczymy jak będzie po kilku dniach. jeśli chodzi o krycie, to dzisiaj malowałam różowym neonem kolor NEON 1 i ładnie pokrył przy trzech warstwach, stopy 
(paznokcie;)) pomalowane czerwienią i pełne krycie przy warstwach dwóch :).
Konsystencja jak i aplikacja lakierów bardzo przyjemne w użytkowaniu, brak nieprzyjemnego zapachu. Bałam się, że paznokcie nie będą tak ładnie utwardzone jak przy semilakach, ale pozytywne zaskoczenie, jeśli jeszcze będzie trwałość podobna a ściąganie okaże się łatwiejsze ... to mam ideał, w dodatku sporo tańszy!!! Tak jak w temacie to moje pierwsze wrażenie kolor położony kilka godzin temu . Na pewno wrócę z moją opinią po ściągnięciu hybryd. A poniżej kilka fotek z dzisiejszymi kolorkami :)


\





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz