czwartek, 16 czerwca 2016

Uczulenie na hybrydy?

Uczulenie na hybrydy?
Nie wiem chyba i mnie dopadło, miałam do Was wrócić z moją opinią na temat lakierów hybrydowych firmy Cosmetics Zone ...i wrócę na pewno!!! tyle że coś mi hmm wyskoczyło otóż od jakiegoś czasu zanim nawet nałożyłam CZ na palcach pojawiły się bąbelki i później suche placki, nie skojarzyłam że może być to uczulenie na hybrydę lub... aceton, myślałam że może od truskawek;).
Ustrojstwo swędzi :(. Po nałożeniu lakierów CZ zaczęłam przeglądać fora i grupy na fb dotyczące uczuleń na hybrydę, zastraszająca większość wini za uczulenie hybrydy Semilaca..ja również ponieważ tylko z tą firmą na dłużej miałam do tej pory do czynienia:) wydaje mi się że właśnie tu leży plaga uczuleń na semilaca- wynika z bardzo dużej popularności tych lakierów!!! Po zapoznaniu się z treścią postów dziewczyn uczulonych , dowiedziałam się, że owszem "semilaki" uczulają, ale nie tylko one, najprawdopodobniej uczula jakiś składnik zawarty w lakierach , jedne go mają inne nie albo w mniejszym stężeniu. Dlatego postanowiłam dzisiaj ściągnąć hybrydy CZ ( jak na razie trzymają się bez żadnego odprysku , zarysowania, nadal "błyszczą" paznokcie twarde- jestem na tak , jak najbardziej:)) . Ściągam żeby zaleczyć dłonie, fakt zmiany nie są jakieś ogromne ale wolę nie dopuścić do tego żeby takie się stały:). Kiedy dłonie będą ok , paznokcie odpoczną od hybryd-pomaluję paznokcie lakierami firmy Cosmetics Zone ponownie, żeby zobaczyć czy po nich również zmiany uczuleniowe wyskoczą - mam ogromną nadzieję że NIE bo je polubiłam przez ten tydzień :)
Poniżej kilka fotek zmian na palcach .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz